WePrevent App
In onze WePrevent app kunt u uw logboek met omstandigheden inzien en bij minder prioriteit gebonden gebeurtenissen krijgt u een pushbericht met een servicemelding.
Deze servicemeldingen ontvangt u alleen wanneer u de nieuwste versie van onze app heeft.
• De meldingen kunnen gaan over een hek dat open staat, belemmeringen in het beeld zoals spinnenwebben of over een ‘onbekend’ persoon die aanbelt.
• U krijgt twee opties om te reageren op het pushbericht: OK en NOK. De OK houdt in dat het oké is en dat er iets aan gedaan gaat worden. Er gebeurt dan verder niets. De NOK betekent dat de situatie niet oké is en dat er dus verder gehandeld kan worden volgens het protocol. Als hier niet op wordt gereageerd, is de volgende stap dat u gebeld wordt om u toch op de hoogte te stellen.
• U ontvangt maximaal twee meldingen per dag.
• Het aantal apparaten waarop deze functie mogelijk is, is gelimiteerd.
Belangrijk!
Natuurlijk is er ook de mogelijkheid om de functie uit te schakelen en mocht u daar niet uitkomen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij hebben deze aanpassing gedaan om onze dienst te verbeteren en u op een eenvoudige en snelle manier te kunnen informeren. We hopen dat u hier met plezier gebruik van zult maken! Het doel is om uw camerabewaking niet alleen maar camerabewaking te laten zijn, maar ook te laten zorgen voor comfort. Alle feedback is welkom, dit kan gaan over het aantal meldingen dat u zelf het liefst ontvangt of over andere instellingen in de app. Laat het ons vooral weten!
Inloggen
Om de WePrevent app te gebruiken heeft u uw persoonlijke inloggegevens nodig. Om privacy redenen zullen wij de klant eerst identificeren en daarna worden de gegevens overgedragen. U kunt vervolgens inloggen in de app en genieten van de voordelen die de app met zich meebrengt.
Mocht u uw inloggegevens nog niet hebben dan kunt u contact opnemen met ons via email of telefoon. Mailen kan naar info@weprevent.nl en bellen naar 020 811 0400. Wij helpen u dan graag verder!